tirsdag 21. juli 2009

Paa flyplassen

Aashild: Hei, unskyld, vet du naar Air France Checkinnskrankene aapner?

Meksikansk vaktmann med godt utviklet jeg-vet-best- holdning: Ja, den aapner i maarra klokka 0600

Aashild (sliten og med veldig mye bagasje): Men jeg skal jo fly med dem i kveld

Meksikansk vaktmann med godt utviklet jeg-vet-best- holdning: Men det kan du jo ikke, det gaar ikke aa sjekke inn naa

Aashild (sliten og med veldig mye bagasje): Men hvordan kan de stenge saa tidlig, det er jo nesten 3 timer til flyet mitt skal gaa

Meksikansk vaktmann med godt utviklet jeg-vet-best- holdning: Du ser jo selv at det ikke er noe folk her. Klart du ikke kan sjekke inn naa, det skjoenner du jo. Du kan ikke sjekke inn foer i morgen tidlig

Aashild (sliten og med veldig mye bagasje): Men da har jo flyet mitt allerede gaatt

Meksikansk vaktmann med godt utviklet jeg-vet-best- holdning: Ja, du skulle ha sjekket inn for lenge siden. De har stengt naa. Du ser jo at det ikke er noe folk her.

Aashild (sliten og med veldig mye bagasje): Men det staar jo paa billetten min at jeg skal sjekke inn 2 timer foer.

Meksikansk vaktmann med godt utviklet jeg-vet-best- holdning: Men du ser jo at det ikke er noe folk her. Du kan ikke sjekke inn foer i morgen tidlig

Aashild (sliten og med veldig mye bagasje): Jaha. Vet du om det er en informasjon eller et Air France-kontor her paa flyplassen?

Meksikansk vaktmann med godt utviklet jeg-vet-best- holdning: Ja det er det. Men det trenger jo ikke du. Du trenger jo aa sjekke inn bagasjen din. Det maa du gjoere her. Etter at det aapner i morgen tidlig.

Aashild (sliten og med veldig mye bagasje): Men flyet mitt gaar i kveld og jeg maa jo snakke med noen som kan hjelpe meg. Det maa jo vaere noen som vet hva jeg maa gjoere.

Meksikansk vaktmann med godt utviklet jeg-vet-best- holdning: Ja. Du maa sjekke inn paa morgenen, det gaar ikke naa.

Aashild (sliten og med veldig mye bagasje): Vet du hvor Air France sitt kontor er?

Meksikansk vaktmann med godt utviklet jeg-vet-best- holdning: Nei

Aashild (sliten og med veldig mye bagasje): Takk for hjelpa

2 kommentarer:

  1. Hoff tyttji. Provoserande. Kva skjer? No merkar eg at facern vinn over bloggen i infospreiing og aktualitet..

    SvarSlett
  2. Enig med vegard. lærte mer av facebook enn bloggen, men bloggen var absolutt mer forklarende og utdypende. dessuten særs morsom. velkommen hjem kjære deg!

    SvarSlett