søndag 7. juni 2009

Åshildlivet i det siste

Ut på tur med joggesko. Legg merke til den paradoksale kontrasten mellom den frie buskeveksten og de høye husene.


Foto: Facundo
Anna presser på meg fine svenskesnobbvaner


Foto: Facundo
Jentutten er klare for bursdagsmiddag på en råflott restaurant


Og gutta var klare for middag


Smiiil! Åshild, Anna og Facundo


Anna og jeg har havna på medialunaskjøret


Medialunas som ligger i skje. Medialunas er det beste som fins. Medialunas fortjener en egen bloggpost. Eller en egen blogg. Eller et eget internett.


Råflott Puerto Madero


En gang spiste jeg dette til middag. Det var veldig godt og så dessuten veldig fint ut.


Min spanske kamerat Miguel er på besøk og jeg tar han med på sightseing:)

1 kommentar:

  1. Medialunas som ligger sked kan vara det mysigaste jag någonsin sett. Kos!

    SvarSlett