søndag 15. februar 2009

Verden i flere bilder


Heltene skal dyrkes. Fra venstre: Tangohelten Carlos Gardel (tror jeg), Evita Peron og Diego Maradona


Laika! Kom da, Laika.


Anna er fra Sverige og er veldig jovial. Hun går på spanskkurs sammen med meg. Det hender at vi gjør narr av amerikanernes stygge aksent sammen.


Ingvild venter spent på pizza på den eldste pizzarestauranten i La Boca


Namnam. Pizza. Det er de flinke på her!


Disse luringene er veldig populære her. Det synes jeg er trygt og godt.


En veldig autentisk opplevelse med spontant liveorkester.


Jentene på tur


De som jobba på denne restauranten insisterte på at vi burde ta et bilde sånn som dette.


Bydelen La Boca er veldig fargerik og fin. De som begynte å bo der var så fattige at de malte husene med malingsrester som drev i land. De levde såpass hardt liv at de utviklet tangoen. Nå selger de effekter som bærer preg av dette til turister.

Maradona. Ingen over ingen ved siden av.


Ingvild og jeg koste oss på restauranten Siga la Vaca. Det er en kjøttrestaurant med en stor salatbuffet og et slags grill-kjøkken hvor det sto menn og grillet kjøtt til oss. Det var smakte veldig bra! Vi åt godt og lenge.


Disse karene visste å nyte fordelene av selvforsynt restaurant. De var garvet og spiste spekeskinke og oliven til forrett og bare kjøtt til hovedrett.


Jeg har kjøpt meg ny kjole som jeg synes er veldig fin

2 kommentarer:

  1. Tur att du berättade för mig vad jovial betydde innan jag läste det här, om mig, trodde nämligen att det betydde barnslig.
    Mycket fina bilder, mycket fin blogg!
    Beso
    /Anna

    SvarSlett
  2. så koselig bilder :D jeg likte det med malingsrestene og tangoen, og det at dere dro på en restaurant som var så kjøttbasert at du kalte det en kjøttrestaurant. haha. fin kjole, fine bilder :)

    SvarSlett