torsdag 7. mai 2009

Veien videre for denne bloggen


Som mine beste lesere (mamma og pappa, Markus og?) har lagt merke til har noe av gnisten over denne bloggen forsvunnet. Oppdateringene kommer sjeldnere og er av lavere nivå enn i bloggens barndom. Noe av gnisten har forsvunnet. Dette har blant annet ført til en merkbar nedgang i antall besøkende og kommentarer. Men her er det ingen som gir opp. Leserglede skal igjen komme i fokus. Jeg har derfor laget en meningsmåling for at du, min yndlingsleser kan være med på å bestemme hva det i framtiden skal være mulig å lese om. Innovativt, friskt og modig. I dagens mediehverdag er det umulig å overleve uten å tenke nytt.

Kom igjen!

11 kommentarer:

  1. Innan jag röstar vill jag veta om den är anonym. Är den det?

    SvarSlett
  2. Smart spørsmål fra en smart kvinne. Ja, dette er 100% anonymt! Vaya voseo bryr seg mye om din sikkerhet og anonymitet.

    SvarSlett
  3. heia blogg! heia blogg! Ikke slutt ikke slutt! Jippi je! Jippi Je!

    SvarSlett
  4. Jaja, kom igjen bloggblogg, vi vil ha meir blogglogg, joggjogg dogdog!

    SvarSlett
  5. Æ like og bloggen! Æ vil gjerne hør om alle slags trivialteta. Æ e itj så nøye på innhold, men æ like godt en morsom form! (det bli te tider litt problematisk når æ tolke... merkelig nok e dem hele tida så opptatt av innold).
    <3-lig hilsen Elise

    SvarSlett
  6. Ved en seinar anledning ska æ først ta mæ tida te å skumme igjennom sida for kanskje å oppdag at det e mulig å avgi sin stemme på et langt mer systematisk vis enn ka æ har gjort på kommentaren over. Æ putte det i bakhodet.
    <3-hilsen Elise
    Med forebehold om at æ ikke kjæm te å husk så godt å skumme (les: tenk) før æ gjennomføre ting.

    SvarSlett
  7. Det står til og med i teksten æ no driv å kommentere for tredje gang at du har laga en meningsmåling. Siden du kjenne mæ, Åshild, så veit du kanskje at hjernen min fungere langt dårligar etter klokka 22. Og no e den faktisk 22.23. Æ skylde på det. :) Elise

    SvarSlett
  8. Då var det röstat. Om man vill rösta flera gånger, kan man det? Får man det? Det fanns ju så många spännande kategorier!

    Den enda jag saknade var egentligen mer blider och information om de fantastiska personligheter som du träffar här i Bs As, gärna dagligen, som t.ex. suecosaurusen.

    SvarSlett
  9. Elise: Takk for konstruktiv tilbakemelding! Regner med at du også avla stemme på maningsmålingen? Jeg vil gjerne understreke at meninger i form av kommentarer har minst like høy verdi som avlagte stemmer. Takk skal du ha!

    Det er ikke så enkelt å få med seg noe når klokka har passert 22. det er sant!

    Anna: Tack så mycket för röstingan. Klart man kan rösta flera gånger! Inget problem. Då måste du bara oppsöka ulika locutorios för at rösta från varje dator. Det är också möjligt at rösta på flere altarnativer på en gång. Om du har gjort så är det också möjligt at anvenda din röst omigen.

    Kan informera om att et sak om suecosaurusen ock andra fantastiska personligheter är under konstruktion. Tack för konkreta förslag!

    Ja just det, tack så mycket. Jättemysigt. Hemsk ubesvärligt!

    Puss

    SvarSlett
  10. Æ like bloggen din kjempe godt! Det e ærlig viktig å opptatert no som vi i Norge egentlig ska lese til eksamen, for da e det så koslig å les om alt mulig ainna :) Legg ut flere bilda, det syns æ e flott! Og kanskje noen turisttips det alle dem som ska besøke dæ etterhvert, det hadd vært fint :)
    klem Ingunn, ditt yndlingssøskenbarn

    SvarSlett
  11. la otra chica noruega en bs as, juncal/agüero13. mai 2009 kl. 18:28

    Etter en liten misforståelse om hva denne undersøkelsen din egentlig handlet om (jeg burde kanskje ikke si at jeg trodde du sa istad at du hadde laget en spørreundersøkelse om hva folk synes du skulle skrive om i Politica America Latina...) men nå er det iallfall oppklart og jeg er ikke lei å si hva jeg stemte (etter grundig forklaring fra deg hvordan man skulle gjøre det) Jeg stemte på mer av alt unntatt hva du spiser til middag. haha, det trenger jeg ikke lese her for jeg spiser det samme selv ;) gleder meg til neste innlegg, spesielt språklige og lingvistiske finurligheter, jeg lærer masse av deg åshild, du er flink :) klem
    ps jeg vil også gjerne høre om suecosaurusen og den artige søte jenta som bor tvers over gangen, ja hun du deler bad og kjøkken med. en liten bildeserie med de to hadde vært fint.

    SvarSlett